Göteborg

Slutat sommarjobbet på polisen, och är våldrigt nöjd med allt, så mysiga och snälla människor jag jobbat med! 
 
Igår tog jag bilen till resterande familjen och släkten och körde själv (!!) till Göteborg. Nu är jag hos farmor och sovit där med henne och mamma, jag tog en springtur på morgonen och nu ska vi äta frukost. Och åka på en surprise med hela släkten till farmor eftersom hon fyller 80 på tisdag. Ska bli super kul och mysigt!!!!
 
Världens finaste och piggaste farmor 💗
 
 

Gårkvällen

 Blev en riktigt lyckad gårkväll, roligt att träffa alla!
 
Idag vaknade jag upp brevid Teodor, och har gått en lång promenad med stella runt maren. Nu ska jag snart iväg till Tedde igen och fira att vi har tio månader idag. <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

FREDAG

Jobbat hela dagen, sprungit direkt efter och det var så himla skönt, att röra på kroppen är det bäste! 
Ikvälll så kommer familjerna Passchier och Sigerkrans hit på middag och grill, kommer bli riktigt trevligt tror jag oh får se om jag går ut sen ikvälll med, ha det puss.
 
 
camisar

Super Frukost

 
Gröt med mandelmjölk, hallon jordnötssmör, 2 ägg, heaveeeen

TOUGH VIKING GÖTEBORG

Sprang ju tough viking i våras, vilket var något av det absolut roligaste och jobbigaste jag har gjort någonsin.
Jag och pappa tog oss igenom banan tillsammans, och efteråt åkte vi hem till farfar och käkade. 
 
Två bilder från loppet som Teodor tog, den ena på mig och pappa efter loppet och en när jag sprang över elden haha. 
 
 
 
 

LÖGA BEACH 2015

hejsan!
Inte skrivit på ett tag, men min mobil har varit försvunnen sen i lördags på löga beach party, som var så roligt! Började hemma hos mig med ett gäng tjejer och käkade, drack och spelade spel, så kom joel och hans kompisar över då blev det beerpong och vi tjejer vann :P Resten av kvällen var rolig, men jag minns dock inte så mycket då det blev x antal glas vin för mycket. 
 
Ny jobbvecka, och detta är näst sista veckan jag går in på på polisen, riktigt tråkigt. Men ser fram emot det kommande jobbet jag förhoppningsvis har i höst. 
 
 
Bror, jag och bestie 

DINNER WITH A VIEW

Igår var en riktigt seg dag på jobbet, men piggade upp mig med en löptur och en middag på altanen efter. Sen gick jag och Stella på Magic Mike som var såååå himla bra!!! Alltså mina mungipor satt fast i pannan efter, kunde inte sluta le. 
 
 
 
 

WEEKEND

Igår levererade Ebba en riktigt bra förfest med massa härliga tjejer! Ut en vända och sen McDonalds på det, najs. 
Idag har jag och tedde promenerat runt i Västervik som faktiskt är så himla mysigt just nu, käkat mcdonalds igen... Chicken nuggets med vitlöksdipp är ju det bästa. Nu ikväll ska vi köpa något gott och kolla på oitnb. 
 
 
 

MONDAY WORKDAY

Jobb i vanlig ordning och idag var vi bara två så va på fötterna hela dagen= slut i benen. För att göra det bättre så sprang jag även intervaller på gymmet när jag slutat så nu är jag så trött!
 
En kvart tidig, selfie
Världens tråkigaste lunchlåda 😝

LITE FRÅN STUDENTEN

 
 
 
 
 

Jag är kär i Bosse.

 
 
 

NAJS

Jobb mellan 7 till halv fyra, och jag älskar mitt jobb!! Efter det mötte jag upp stenis på gymmet va så kul att träffa henne igen! Blev inte mycket gymmande utan mer snack och det var alldeles lagom ;) 
Även firat pappas 54 års dag idag på stan med middag på fiskeboden, helt ok mat men absolut inte mer, lite tråkigt. 
 
 
 

Hejhej längesen

hej!
det var längesen, tittar in här för vill ha lite att minnas tillbaka på senare i livet.
Studenten är över, livet har börjat på nytt och jobbet startar imorgon, skönt.
Hänt så himla mycket och jag har insett så mycket på senaste tiden, är så himla tacksam för dessa insikter. 
Kommer en liten bildbomb från senaste månaden (?) 
 
 
 
 
bestie
 
 
 
bästa från balen 
 
 
 
riskakor avokado skinka <3333
 
 
Yes

Kommer man någonsin bli nöjd?!

 

Detta är allt

 

SIS

 
I helgen kommer finaste syster och Daniel, såå kul och mysigt. Saknat dom så himla mycket!

NY CITY

 
Bloggar aldrig längre men lägger upp dessa bilder för att jag ska kunna se det senare i livet! 
Haft en sjukt bra resa i new york, häftigaste staden for sure! I'll be back
 
 

SÖNDAG/MÅNDAG

Igår va magen bättre, hann med att storstäda och ett gym pass på CityGymmet, sen låg jag däckad resten av dagen! Idag är det måndag, varit och kollat upp magen men vet inte vad det är, har iaf inte ont och senare tror jag det blir lite picknick med några brudar! 
 
 
 

SKOLSTART

Är inte så bra på att uppdatera men vet inte om jag ska fortsätta eller inte, början av veckan träffade jag saknade vänner och hade sleepover hos jen, jag har tränat, börjat skolan och blivit sjuk. Typiskt då jag faktiskt längtade efter skolan igen, men magen krånglar så jäkla mycket.. hoppas jag får svar på vad det är, för vill verkligen börja träna mer. Mycket mat och lite träning har satt sina spår från sommaren haha så dags att ta tag i det nu!!
 
 
 Började skolstarten med en myslunch på tant grön med några tjejer från klassen ;
 
 
 
 

FÖR NI VAR SOLSKENET OCH JAG VAR ENSAM

En frukost i solen. 
 

 

I MISS THE SPARKLE I HAD

 

Cosy times

Igår kom tjejerna och vi grillade kyckling och gjorde rotsaker i ugn, jätte gott och jätte mysigt! Saknat dom och vi hade det najs med lite the och snack sen.
Idag efter ett tränigspass och en brakfrulle gör jag mig i ordning för en natt på sjön! 
 
 

MY SECOND HOME

Har varit i Göteborg i ett par dagar, hälsat på fina släkten. Firat farfar som fyllt år med restaurang besök på särö, åt världens godaste räkmacka!! Sen har vi även besökt Liseberg, åkte Helix och den va nice. Myst på stan och i farmors lägenhet. Hemma nu och har inte gjort mycket idag, ska snart äta och sen ladda ner någon film, imorgon ska jag träffa mina saknade bästisar!
 
 
 

PICS

Inte bloggat på ett tag, men sitter knappt vid datorn. En snabb uppdatering på lite som hänt. Varit i stockholm och lämnat joel som åkt tilbaka till Australien, vi stannade över i stockholm och myste runt på stan där. Jag har även träffat mina saknade vänner, och firat att Jennifer nu är 18 med sleepover, lite bus haha och allmänt myshäng!! Varit ute med båten osv. 
 
Imorse började jag dagen med löpning och det var så skönt! Har så himla mycket i huvudet nu och då är det bästa som finns att komma ut i skogen och springa.
 
 

LONDON

Stella och jag har nu bokat en resa till London!! Trodde inte själv att det skulle bli av, men nu jäklar, ska bli så kul och älskar verkligen London och shoppingen där så ska bli kul. Tredje gången jag är där så man hittar ju lätt! Vi tog oss efter det ut på en promenad för att hälsa på kossorna (xd) men dom va inte där. Nu ligger jag i soffan ute på altanen och gosar med finaste felix, så mysigt. 
 
London senast vi var där med klassen!

SEG HELG

Helgen har spenderats i viloläge,missade i princip hela vis och löga beach party.. men det har gett resultat för febern är finally borta!! Så nu kan sommarlovet börja för min del plz haha. Imorgon ska jag och träna med joel på förmiddagen, sen ska vi hitta på något allihopa i familjen eftersom det är hans sista hela dag i sverige, så himla tråkigt att han åker tillbaka till Australien igen, men najs för han iaf!
 
Ikväll kommer stella hit och vi ska chilla och planera lite saker som förhoppningsvis blir av i slutet av sommaren eller början på denna hösten! 
 
 
Australien!

18 ÅRS PRESENT AV BROR

 Lite försenat eftersom han inte var hemma på min födelsedag så fick jag min present nu i veckan. Vilket var en tatuering!! Eftersom vi både har samma initialer så gjorde vi likadana tatueringar. Blev så glad, har min bror med mig på armen hela livet! 
 
 

ÅTERIGEN

 
Idag åkte Sofia och Daniel hem efter ett par mysiga dagar. Pappa och bror åkte med till Göteborg men jag fick stanna hemma pga jobb och febern som bestämt sig för att komma tillbaka, ska sluta klaga nu för det går inte att göra något åt men ska ta det lugnt och sluta träna såfort jag varit frisk i en dag så min kropp får vila och ta igen sig lite.
 
 
 

JUST WORDS, NOTHING ELSE

Idag är det helt sjukt varmt och härligt väder! Dock har jag inte kunnat njuta så värst då det mest är jobbigt när man är sjuk, men på eftermiddagen har syster och Daniel kommit så varit social med dom, även fått hem lite nya utemöbler som blev jättefina!
 
 
 

DREAMS

Pencillinet biter inte och jag sitter än en gång med feber, kollar resor och utbildningar, längtar till friheten som faktiskt kommer om ett år,samtidigt som jag vill att tiden ska gå fort så vill jag att sista året inte ska försvinna alltför fort då jag vill göra det bästa av det med mina fina vänner! 
 
 
 
 
 

RSS 2.0